My Blog List

Monday, January 17, 2011

Hello there, Im still here

Nagu näha ei ole ma taaskord oma blogi mõnda aega kasutanud. Aga leidsin et nüüd on lausa hädasti vaja sellega uuesti algust teha. Põhjuseid selleks on päris palju. Põhiline on siiski et ma elan nüüd mõnda aega Inglismaal ja jagaks oma tegemisi meelsasti teiega. Peale selle on eesti keeles kirjutamine/rääkimine kuidagi imelikuks muutunud. Selline tunne et mu inglise keel ja eestikeel tahavad samale tasemele jõuda:D.
 Niiiiisiiis, nüüdseks olen ma siin peaaegu 2 nädalat olnud. Ma olen seda rohkem sisse elamise ajana võtnud. Lühidalt neile kes ei tea : ma tegutsen Frensham Hights´i koolis CAP studentina. CAP student tähendab põhimõtselt seda et oled koolis igatpidi abiks. Kuna enamjaolt saad ise valida millega tegeled siis minu kohustused on enamasti seotud First School´i (eesti mõistes suhteliselt lasteaed-kooli mix) ja tantsimisega. Aaaga   ma teen kõigest sellest juttu aja jooksul. Me oleme küll veidi pilte teinud aga need kes mind paremini teavad, teavad tõenäoliselt kui halb fotograaf ma olen:D Peale selle ei ole mul veel lubatud ka lastest pilte teha kuna on veel kindlaks  tegemisel mu kriminaalne minevik:D. Hahaha see kõlab niiiii halvasti. Aga seadused on siin selle koha pealt karmid ja yadayada.
 Kuna mulle siiski meeldib teeeemaga postitusi teha ja mitte igast pilte kokku toppida siis see positus tuleb hoopis kohast nimega Clink. Nimelt see nädalavahetus olime me Jackie´ga ( CAP student nagu minagi) Londonis. Ööbimisega olid üli segased lood kuna alguses mõtlesime Roberta Eineri juurde minna aga tal varastati telefon ära seega teda kätte ei saanud. Seega pidime me mingi koha leidma. Lähtusime odavast hinnast et shoppamiseks ja muuks staaaffiks rohkem raha jääks. Nii et lõpetasime eelpool mainitud hostelis nimega Clink. See on  koht kus ööbivad ainult ja ainult noored (vähemalt ma ei näinud kedagi kes oleks üle 30+ aga tõenäoliselt see ei ole keelatud):D haha igaljuhul magamine on korraldatud nii et võõõimalikult ebamugav oleks. Seal oli üks Austraalia tüdruk kes ütles et ta on seal juba 2 kuud elanud ja plaanid elada terve aasta. Ma ei kujuta ette kuuuidas ta suudab. Ehk siis see on trashyyy aga lahe. Eks piltidelt näete. Igatahes soovitan soojalt kui tahate odavat ööbimist, kõvasti pidu ja vaba rahvusvahelist olemist. Mm ma lihtsalt ei saa ja lõppu pean panema pildi mehest kes mind Jackiet 1 lisa kõrvarõngaauguga õnnistas:D. Mis sest et ma näen sealkapäris erakordselt täissöönud hamster välja.



































No comments:

Post a Comment